Välkommen till min nya blogg!

På den här sidan kommer ni förhoppningsvis att kunna hitta den mesta information ni kan behöva för att se till att just er konferens blir så genomtänkt och lyckad som bara är möjligt. Jag kommer att upp vad du bör ha i åtanke när du bokar in en konferens, var man finner bra konferensanläggningar, och självklart också för- och nackdelar med att planera en konferens på olika sätt och vis.

Jag som skriver här på bloggen är dryga 20 år och tjej, men på grund av arbetsgivare och konkurrens och annat som är ganska vanligt i den här branschen, så tänker jag vara anonym. Allt kommentarer kommer också att granskas så att vi försöker hålla en någorlunda nivå här på bloggen.

Med det sagt hoppas jag verkligen att du kommer att få ut nöje som besökare, läsare eller prenumerant här. Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0