God Jul!

Ett något försenat god jul-inlägg kanske, men jag har varit afk nu under helgen och firat jul med familjen och släkten. Som vanligt var det ganska lyckat och roligt, men också väääldigt intensivt! Att vara så tätt inpå människor som man oftast bara träffar i förbifarten numera tär på krafterna kan jag säga!
Gjorde ett otroligt gott recept på brysselkål förresten som jag såg att Gordon Ramsay gjorde. Man kokar bara kålen i några minuter, sedan delar man dem i halvor och steker med rökt sidfläsk (pancetta kör Gordon med) och nötter (jag körde valnötter och cashew, Gordon tog kastanj) ett tag. Supergott!
Nu är det sista lediga dagen, och hela nästa vecka ska jag jobba. Ska försöka få in lite konferensbokningar, även om mellandagarna är riktigt, riktigt tunga. Det finns alltid nån här och där som börjat tänka på kick off och konferens och som vill bränna årsbudgeten innan årsskiftet, men i övrigt så är konferensmarknaden typ död för tillfället.
Hur har ni det? Jobbar ni i mellandagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0